Wednesday 27 July 2011

KALI PERTAMA

Elo. buat pertama kali menaip kat belog ni. Just for fun sebab selalu sangat baca belog orang lain. Ayat kat FB pun dah macam beloging. Asalnya pensyarah kecik kat umah anak dara aku request buat belog ni sebab dia penah baca belog dak dak Shinnaz ni hah. Seblom tu aku silent reader n blog hopping je la. 1st belog yg kawan aku intro ialah cik Filla. <habis dah aku baca setiap entri blog ni dari hari pertama dia bikin entri>. Belog ini adalah sangat menarik hati aku <mak ai guna ayat skema dow> sampaikan aku terai carik plak belog2 lain yang hebat2. Aku suka baca belog yg tak peningkan kepala untuk aku memikio dan yang paling penting ada bnyk sense of humor bak kata org kampung aku. Tgk la dlm list yg aku suka tu. Tu semua belog yg takkan peningkan kepala hotak korang, waima belog incek designer sekalipun. Tenks kat cik Filla jugak sebab introduce belog akak/abang senduk yang membuat aku hilang akal tiap kali baca <pun dah habis baca tiap entri dr 1st entri. ko mampu?>. Dari situ pulak aku jumpa belog kak Jah <yang aku dalam usaha menghabiskan baca suma entri>. Phewww... Baru lepas jahit perut kat Rizalman tambah sequin sebab gelak pecah perut katanya...

Eh, panjang no lak entri ni. <Konon2 ko feeling dah lama beloging la>. Ni belog suka2 hati aku je. Takde yang menarik pun. Cuma kalo ada apa2 yang agak menarik nanti ada la entri. Kalau takde jgn harap. Hehehe... Sekian, kesian kat korang baca entri tahapahapa ni. Trimas la jugak sebab baca sampai habis. Walaupun...

Wassalam...

2 comments:

  1. its okay...mula slow-slow...baru leh jadi hebat macam diorang..timba pengalaman banyak-banyak..huhu

    urm,jemput join contest Kedai Kiz "The OH!SEM tagline contest" yer,,

    ReplyDelete
  2. ingtkan aku ni pengomen pertama.. hehehe..


    teruskan blogging!!!!

    ReplyDelete